Drömmer mig till en liten etta i Umeå och att kramas en himla massa med någon fin en.

2011-09-23 | 01:03:12 | Direktlänk | Dagens outfit | 3 Kommentarer
1. Jag älskar gosiga kläder och tog på mig myspysiga kläder efter jag duschat att mysa runt i.

2. Sådär knäpp ser jag tydligen ut när jag dricker te haha.

3. Jag ser kort och tjock ut, men spela roll, den där tavlan har pappa köpt på loppis, likaså taxen och vår soffa är inte så bekväm längre, vi får se när vi hittar någon ny gosig en.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag är det torsdag, jag har suttit och kollat på fler kurser, eller samma kurser som igår. Måste kolla massa mera. Får se vilka kurser jag ska söka, är ju en massa kurser jag vill läsa ju. Vissa är på heltid i Umeå, men jag måste kolla upp om de ingår i den där utbildningen jag tänkt komma in på nästa år också, är ju ovärt att läsa kurser som ingår i den liksom.  Det bästa vore ju om jag kan flytta till Umeå i vår. Det vore ju rena drömmen ju, vi får se hur det blir med det! Måste fixa cv och personligt brev i helgen också och kolla upp en grej.

Jag måste verkligen ta tag i mig själv nu! Det här ska gå vägen. Det ska bli något av mig också och drömmar ska inte få förbli drömmar. Jag ska bli något! Dessutom läser jag kurser till våren på universitet och jobbar tills nästa höst så har ju större chans att komma in då också, jag ska söka samma utbildning till våren igen, de har bara intag en gång om året och jag ska sysselsätta mig med saker och ting tillsdess. Ta tag i livet liksom.

Men återgår nu till den här dagen som vart, idag har jag sovit för länge som jag skrev förut i en lista, sen har jag läst Präriehundarna den är så himla bra alltså. Åh. Fixat med disk och tvätt, sen skulle jag långpromenera men så började det ju ösregna. Hoppas verkligen det inte regnar i morgon, i alla fall inte när jag ska ut och promenera, måste ju bli tränad nu alltså eller åtminstone börja motionera mera, det är ju så himla skönt att vara ute och promenera. Ätit varma mackor till middag, bakat en supergod äppelkaka, drömt mig bort till en egen lägenhet, men det gör jag ju nästan varje dag, tänkt ta tag i lite saker men inte gjort det. Kikat på Halv åtta hos mig och Robinson. Mja, en rätt så bra torsdag har jag nog haft måste jag säga.
Nu ska jag läsa bloggar och fortsätta lyssna på bra musik.

Puss och kram.

catarina

vilken bra inställning du har. med rätt inställning kommer man långt. så jag tror definitivt dina drömmar kommer att bli verklighet en vacker dag <3

2011-09-23    06:20:58    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Sofia Schöön

Naw, sötis! Alla ser lite knäppa ut när de äter/dricker. Det är ju hemskt när man tagit kort på folk på en picknick, alla ser ju knäppa ut! xD

2011-09-23    10:44:14    http://sofiazim.blogspot.com
stylebylinnea

vilken mysig kofta :) kram

2011-09-26    17:40:23    http://stylebylinnea.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback