Bara för jag tycker om listor så mycket, bästa som finns!

2011-09-22 | 16:55:19 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
NÅGOT SOM GJORDE DIG GLAD IGÅR: när den extremt långa kursdagen tog slut
HUMÖR JUST NU: totalt utmattad
VAD DU GJORDE KLOCKAN ÅTTA I MORSE: vaknade på ett vandrarhem i moheda
VAD DU GJORDE FÖR EN KVART SEN: läste på flashback om den försvunna 23-åringen
VAD DU SER OM DU VÄNDER DIG ÅT HÖGER: en hund som ligger och snarkar i min säng
VAD SOM GÖR DIG GLAD JUST NU: att jag har kinapuffar
HUR VÄDRET ÄR: mulet och regnigt
DET SENASTE DU ÅT: dåligt stekta pannkakor med hallonsylt
VAD DU DRUCKIT IDAG: juice och vatten
BÄSTA GLASSMAKEN: dammsugare från glassiären i karlskrona!!
DRÖMMER DU MARDRÖMMAR: i natt drömde jag att jag blev jagad och inlåst på lidl
FAVORITKLÄDER: allt utan byxben och som är vintage
VAD DU LÄNGTAR EFTER JUST NU: att åka och träffa natan i oktober
NÅGOT SOM GJORDE DIG GLAD IGÅR: Per moberg i Den stora Matresan, så himla mysigt program och att jag fick brev med smaskens te som jag drack upp direkt. Att prata med en fin vän i telefonen.
HUMÖR JUST NU: Hungrig, trött för att jag inte kunde somna inatt och somnade försent och sovde för länge, fast egentligen sov jag väl kanske 6-7 timmar eller något. Lite nere och irriterad för att det började ösregna när jag gick och postade ett brev, skulle ju ta en långpromenad sen också, men blev inte så... Får bli i morgon istället!
VAD DU GJORDE KLOCKAN ÅTTA I MORSE: Sov.
VAD DU GJORDE FÖR EN KVART SEN: Vek tvätt.
VAD DU SER OM DU VÄNDER DIG ÅT HÖGER: Ett fönster.
VAD SOM GÖR DIG GLAD JUST NU: Inget särskilt alls. Att det är bra tv program på tv ikväll, fast jag kan inte se dem förrän efteråt då pappa ska kika på hockey, men får väl kika jag med lite tills jag blir uttråkad heh.
HUR VÄDRET ÄR: Det ser ut som det ska skina upp men det är mestadels mulet och regnigt.
DET SENASTE DU ÅT: yoghurt och två smörgåsar.
VAD DU DRUCKIT IDAG: vatten och en kopp te.
BÄSTA GLASSMAKEN: Svårt att säga. Men mintchoklad är alltid mums.
DRÖMMER DU MARDRÖMMAR: Det händer, men var ett tag sen sist nu som tur är.
FAVORITKLÄDER: Tights, stora mysiga tröjor, klänningar.
VAD DU LÄNGTAR EFTER JUST NU: Att fylla år och få besök. Sen längtar jag efter andra saker också. Just nu efter mat haha. Nu ska jag göra varma mackor!

Charly

Ååh jag tror jag måste låna denna lista också...!

2011-09-23    02:55:03    http://avadakedavra.webblogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback