Bara för att jag älskar listor och för att det är ett bra tidsfördriv och denna har jag snott som vanligt.

2011-09-11 | 21:44:07 | Direktlänk | Blandat | 4 Kommentarer
Du heter: hannah thérése wincent gärling (önskar jag hette thomas också)
Smeknamn: hg, gurkan, hannah barbera
Låt som när du är ledsen sörjer till? apocalyptica - nothing else matters
Beroende av: Te, yoghurt, skärgårdsdoktorn och mamma
Vem behöver du mest just nu: mig själv
Vad tror folk om dig? blyg, ensam, kanske till och med tråkig?
Stämmer det? någorlunda, fast speciellt tråkig är jag inte
Vad får du oftast komplimanger för? mina krumelurer
Du heter: Lisa Johanna, mitt efternamn är så tråkigt så det tänker jag inte skriva haha!
Smeknamn: Majs, ja folk kallar mig fortfarande för det och Sanna kallar mig för prutten och allt möjligt ;P.
Låt som när du är ledsen sörjer till? Säkert- Det kommer bara leda till något ont
Beroende av: Te och Kaffe. Är säkert beroende av något mer också. Men kommer inte på något mer just nu, yoghurt kanske, eller nä, behöver det inte varje dag.
Vem behöver du mest just nu: Jag vet inte riktigt. Men jag behöver ju alltid mig själv heh.
Vad tror folk om dig? Det vet jag faktiskt inte.
Stämmer det? Vet inte, eftersom jag inte vet vad de tror om mig.

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår och mina ögon.
Brukar du skratta för dig själv? Det händer.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "-DU-,kan va söt!" Som en fin vän skrev till mig idag.
Var bor du? Ö-vik
Trivs du där: Nä. Eller jag vet inte. Trivs väl helt ok...
Sprit, cider, vin eller öl: Det beror på vad jag är sugen på, men det blir oftast vin.
Brukar du bli för full: Nä. Jag brukar sluta dricka när jag känner att jag börjar bli för full oftast.
Vad har du för mobil operatör: Halebop.
Är du allergisk i mot något: Kiwi, ibland så svider det i munnen av apelsinjuice och någon annan frukt, men inte alltid.
Nästa mål i ditt liv: Flytta hemifrån och bli något. Men hoppar ingen av i veckan, hoppas jag att jag kommer in på någon distanskurs, men annars ska jag söka massa jobb och fler distanskurser och läsa till våren.
Hur svarar du i mobilen: "hej det är Lisa"  Om jag inte vet vem som ringer. Annars säger jag bara hej eller så svarar jag och säger något knäppt.
Vem ringde du senast? Jag minns inte vem jag ringde faktiskt. Eller jo Pappa igår, men han såg på hockeyn så han svarade inte eller så hörde han nog inte att det ringde hehe.
Antal timmar sömn inatt: 9, men jag vaknade fler gånger och sov för länge så jag är trött ändå heh.
Sov du ensam: mm
Tycker du om din pappa: Massor. Han är den bästa som finns alltid!
Brukar du komma i tid: Jadå oftast.
När mår du bra: När jag umgås med fina vänner eller kanske ser någon fin serie. Eller umgås med min familj. Finns massa gånger man mår bra när man tänker efter.
När blev du fotad senast: Vet inte. Längesen. Fotar mest mig själv ju.
Hur känner du dig nu: Trött, lite nere, men annars okej.
Vanligaste färg på dina kläder: Vet inte.
Är du smart: Inte så värst.
Var du aktiv i skolan: Jag gjorde ju mina läxor men de två sista åren i gymnasiet var jag inte direkt så social om man säger så.
Vad saknar du: Att bo ensam i en lägenhet, min morfar,mormor, farfar och Zoya. <3. Något vettigt att göra om dagarna.
Hade du en bra kväll igår: Den var okej.
Favorit dryck på morgonen: Vatten precis när jag klivit upp, annars dricker jag oftast te eller kaffe när jag äter frukost. Mums.
Rakar du benen: Det händer. Men kan väl inte säga att det händer särskilt ofta. Får bara jobbiga utslag när jag rakar benen också gör det ont. Men senast gick det bra då jag testade en ny rakkräm i alla fall.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Just nu blir det runt ett-två ungefär. Men tidigare ibland också.
Är du blyg? Det beror på. Ibland är jag det och ibland inte.
Favoritmat? Vet inte riktigt. Men sallad är alltid gott.
Sysslar du med någon idrott: Nä. Promenera är ju inte direkt någon idrott haha.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jadå.
Är du bortskämd: Verkligen inte.
Vad gör du i morgon: Jag har inga planer. Får se vad det blir! Antagligen en långpromenad igen i alla fall.
Vad är det värsta du vet? Ovisshet och när det gör sådär superont i en.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Inte mycket alls.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Vet inte.
Vad längtar du till? Ett liv där jag har ett fast jobb och inte bor hemma längre, kanske har en fin pojk eller flickvän också, men jag väntar till någon bra dyker upp.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Hoppas det. Men jag antar det i alla fall.
Vad är det finaste du fått? Ingen aning. Men det var rätt så fint när jag fick tågbiljetter till den där killen jag tyckte så mycket om innan det gick snett.
En speciell dag du minns: Första gången jag fikade med min första pojkvän och vi var så himla blyga och det enda vi pratade om var en person vi ogillade haha och vi båda tog en trocadero. Det minns jag speciellt. Haha =).
Hur gammal är du? tjugo.
Tycker du om någon just nu: Nej inte så att jag är förälskad eller intresserad av någon just nu.
Om fem månader: Är det kallt och grått, jag dricker en massa te och gosar in mig i en massa varma kläder.
Du samlar på: Ingenting, men man kanske kan säga att jag samlar på koppar, då jag har så många.
Gröna eller röda äppeln: Röda helt klart.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen
Har du strumpor på dig nu: ja.
Vad ska du göra ikväll: Nu är ju klockan snart tio, men jag ska läsa lite bloggar, skriva ett brev snart och kvällsfika. Kanske se någon serie.
Är det okej att gråta: Självklart.

När grät du senast: Jag minns inte. Men jag har vart nära på att gråta en massa gånger den senaste tiden.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: flytta, köpa lite fina saker, skänka bort pengar, spara, åka ut och resa.
Bär du glasögon eller linser: Nej.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Verkligen inte...

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Det är helt olika det, men oftast efter 9 heh.
Har du piercing: Jag har hål i öronen bara.
Vill du gifta dig: Tror det.
Vill du ha barn: Mm.
Solar du ofta: Jag har inget tålamod till att sola, så det händer inte ofta alls.
Är du bra på att laga mat: Jadå
Är du flygrädd: Jag har aldrig åkt flyg faktiskt så jag vet inte om jag är det eller inte.
Gillar du att dansa: Det är trevligt, men jag kan inte påstå att jag är särskilt bra på det.
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.
Vilken är din favoritglass: Kulglass helt klart. Så himla gott. Chokladglass. Åh, finns så mycket gott. Sandwich glass, mums.
Tror du på ett liv efter döden: Nej. :(
Tycker du om sushi: Har bara ätit det två gånger, men nä, jag tyckte inte det var så gott.
Vad äter du helst när du ser på film: Jag dricker oftast mest te bara, eller äter naturgodis eller något annat gott.
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja, det gör dem. <3
Har du tandläkarskräck:Nej.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvälls, men jag önskar jag var mer morgonmänniska.
Vilken ögonfärg har du: brun-gröna, men mest gröna med svarta prickar i.
Har du någon gång gråtit dig till sömns: mm.
Biter du på naglarna: Nej.
Hur ofta tränar/motionerar du: Det är olika. Men när vi får hund igen kommer det bli varje dag åtminstone!
Senaste låt du hörde: Im looking for a girl- Jens Lekman.

LORISSA LOVEBOMB

Jag sov också för mycket inatt, men jag var uppe och gick i sömnen, haha ;)

2011-09-12    13:09:02    http://lorissalovebomb.se
aww

gött! jo de e okej

2011-09-12    18:16:45    http://amandawahlgren.blogg.se/
Sandra

Jag tycker verkligen att promenader borde räknas som idrott :) Jag tar ofta en promenad ;)

2011-09-12    20:37:47    http://lingers.blogg.se/
catarina

sv. aw tack.



& tack igen!! ja, jo.. jag tycker faktiskt jag är värd lite arbete på ett ställe jag trivs också. det känns så skönt att "höra hemma" nånstans, ett litet tag i alla fall..

2011-09-12    22:05:43    http://dailydoseofimagery.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback