Tre födelsedagspresenter jag fick på festen igår. :)

2011-10-09 | 00:15:48 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
Det här superfina helt underbara halsbandet, födelsedagskortet och burken fick jag av Linda och Erik :).

Den här tesilen är större än vad den ser ut som det är en tesil som är jättesmart som man ska ha i en tekanna, måste köpa en bra tekanna nu bara, har faktiskt ingen sån hehe.... Får ta och skaffa mig en fin någon gång snart, har ju tänkt införskaffa en länge, men inte hittat någon perfekt ännu fniss. Den här fick jag av Maries Mamma som också var på Maries maskerad födelsedagsfest igår :).



Fick ännu mer pennor. Nu ska bara skrivlusten infinna sig också. Men snart så! <3 :) Den är på gång! Dessa fick jag av Marie! :D Tack tack kära ni för dessa fina presenter hihi.


Hannah - littlebridtoldme

Hm.. en såndär tekula borde jag införskaffa mig :)

2011-10-12    13:28:18    http://littlebirdtoldme.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback