Tisdagens gosiga klädsel.

2011-10-25 | 20:37:45 | Direktlänk | Dagens outfit | 2 Kommentarer
Dåliga bilder men jag orkade inte ta några fler, blev inge bra på kort idag och jag har tights på mig på bilden, bytte när jag kom hem, då jag upptäckte att jag hade haft på mig strumpbyxor med ett stort hål på som jag slängde heh. Den här mysiga stickade tröjan fick jag av mamma i söndags, måste köpa en till också, så himla skön och varm! Idag promenerade jag först på stan ett tag med Marie och sen efter någon timme så kom Linda, så då gick vi på Reuterdahls och åt smaskens sallad och sen blev det kaffe på det, mumsmums. Promenerade lite till och det var hur trevligt som helst, Marie och Linda är finfina vänner det. På de här bilderna ser ni att jag borde färga håret alltså, får lov att ta tag i det i morgon och ta tag i att rensa garderoben, men det skulle jag kunna göra nu också, måste köpa kurslitteraturen också snart,snart. Nu ska jag nog läsa lite bloggar kanske. Puss

marie

Ja det var en trevlig dag på stan :)

2011-10-25    21:09:24    http://lillbrun.blogg.se/
Fanny

Låter som en mysig dag!=)

2011-10-25    23:10:30    http://blanchettleaf.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback