Spexiga bilder del 3 typ bah.

2011-10-11 | 23:10:32 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
Blanda blanda vitt vin och dricka, man är ju en sån där fjantdrickare ibland va.

Vi som mest hängde i köket tydligen haha! :D

Sen skulle Maries mamma åka hem och det tog tydligen Ray också kort på haha! :) Bra fotograf det där! :D



Vi fortsatte hänga i köket!

Sen tog jag och Marie en promenixus och pratade om sånt man behöver prata om ibland...... Fast jag började bli rätt så full vid det laget så jag råkade säga lite knäppa saker men sånt händer va! :P När säger inte jag knäppa saker  liksom....

När jag kom in igen hoppade jag tillbaks till köket och där satt Anders och där gjorde vi jag har aldrig.




Mats var frälst i att ha läppstift på sig! :D



Sen roade vi oss med att kolla på spännande fiskevideo haha. :)



Matsen! Som jag kallade honom för i fyllans rus. Haha.

Anders och Ray!
Nu är klockan tjugo i tolv och Ray jag måste säga att herregud vad du var flitig med min kamera! Du måste ju fotat mest hela tiden! :P

Ray tog tydligen kort på sin hund också hahah.
Ray egofotar sig själv :D

Sen pratar jag och Mats om något intressant och Anders ser finurlig ut, men vi pratar nog om läppstift för han ska nog måla på det nu igen! Fast nä... Där prövade jag på att snusa igen... Jag får ju snusa och dricka, men snusa är inte riktigt min grej usch och fy vad äckligt det var!
Japp vad var det jag sa!
Sedan egofotade dom sig litegranna haha! :D Jag har fler bilder också...  Har typ tusen bilder från festen alltså haha. :)

Majset!
Sen bad jag om en kram lite snällt så jag fick en!

Vet inte om Anders också ramlade på golvet av skratt?
Nu har vi klivit upp igen, för vi alla ramlade på golvet av skratt oj oj så det kan gå när man är skrattsjuk!

Såhär ser Mats ut när han fyllesmsar till sin kompis Markus i Götlaborg som han bor med i Göteborg :).
Jag var bara glad jag och nu har jag fyllt på läppstiftet igen!

marie

Hahaha :D jag snor massa bilder!

2011-10-12    01:28:45    http://lillbrun.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback