Smaskens fika på Lundbergs och Marie med hennes vinst från en tävling :)

2011-10-11 | 20:45:02 | Direktlänk | Fika | 2 Kommentarer


Jag köpte mig en macka än fast jag egentligen inte var så hungrig, tänkte typ att ja men jag blir ju hungrig senare och det var ju gott! Biskvin och kaffet var också smaskens värre! På Lundbergs som vanligt! Får gratis nästa gång eller betala lite, beroende på hur mkt jag fikar för hehe.



Sedan gick jag och Marie till ÖA för att hämta ut hennes pris, hon hade vunnit 2 kg choklad i en tävling! :D MUMS SÄGER JAG! Tung var den också hehe. Sedan gick jag och träffade Carro som jag också hade bestämt träff med idag. Bra dag! :)

marie

hehe cool bild på mig och chokladen! :)

2011-10-11    22:25:34    http://lillbrun.blogg.se/
Fanny

Åh, god choklad:) Skulle inte tacka nej till att få den!

2011-10-11    23:45:53    http://blanchettleaf.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback