Sen hade jag vart klantig och glömt husnyckeln hemma...... Så vi blev utelåsta i en timme innan mamma kom hem och räddade oss så vi kom in i mitt nuvarande hem! KlantLisa!

2011-10-06 | 12:00:06 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
Jag hade sjalen fult och på huvudet och allt möjligt. Det blåste kallt! Men vi ville inte gå in på vår inglasade altan för där är det så tråkigt och fullt. Mitt hår hade blivit lite fult också haha. Fin frisyr hehe.

Knasade mig lite. Ville ju att tiden skulle gå! Det var lite kallt och jag började bli hungrig och jobbigt om vi hade blivit toanödiga på riktigt. Haha. Inte lätt att vara klantig ibland. Men vi fick tiden att gå så den där timmen gick snabbt eller nä rätt så sakta.....

Sen skulle jag bli lite sådär emo igen och kolla ned haha.
Men Carro hade i alla fall högläsning för mig så tiden gick snabbare hehe. Tur vi var så bra på att underhålla varandra och att hon har internet på sin mobil ;). Vi kollade upp olika saker.  :D

Inte lätt att vara klantlisa ibland! Jag sa såhär till Carro dessutom när vi kom hem till mig....

" Tänk om jag har glömt nyckeln nu, men jag måste väl ha nyckeln med mig?"

Sen tittade jag i väskan och jackfickan och bara "Carro carro, jag tog ingen nyckel med mig, vi är utelåsta!!!!". Så då började jag kika om något fönster var öppet eller om balkongdörren gick att  öppna eller nått. Ringde min pappa och hörde om han var säker på att mamma hade nyckeln med sig. Som tur var hade hon det. Skönt att det inte var vinter och kallt också :P. SÅ KAN DET GÅ! När man är stressad ibland :P



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback