Promenad+ lite fika med Carro och hundpojken Flux idag. :)

2011-10-11 | 21:19:51 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
Carro och jag tog våran promenad idag, fast det blev en liten bit bara, men rätt så långt ändå hehe och självklart fick ju hunden följa med också, det var ju det vi hade tänkt och vi tog med oss lite fika, hunden han fick lite hundmats kulor. Han måste ju också få någonting ju. Sen fick hon presenter av mig och jag har hennes att se framemot. :)



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback