Om en timme tar jag bussen till stan och sen vidare till några mil utanför stan.. Pepp på fest!

2011-10-07 | 15:30:58 | Direktlänk | Glädje | 3 Kommentarer
Om en timme tar jag bussen intill stan och jag är redan klar. Haha. Märks att man vart uppe sen jättetidigt i morse och jag har druckit kaffe, te, promenerat en massa och roat mig rätt bra. Gosat och lekt med hunden också <3. Jag ska bara göra lite fler saker. Fixa mig helt klar och sådär. Jag tycker jag blev rätt bra ändå, jag ska på maskerad hos Lullen och det är tema Marie :D. Eller sånt hon gillar och ja, man får ju vara vad man vill! Ska äta middag där också och äta en massa fika antar jag ;P, dricka vin och ge henne mina fina presenter jag köpte, jag hoppas du ska tycka om dem!

Pepp som tusan är jag i alla fall, ska bli sjukt kul med lite Parti+att de är de bästa folket på festen! :D

Puss!

Erika

Hoppas att du hade skoj =)

2011-10-08    15:45:41    http://morgondimma.blogg.se/
catarina

sv. Gud vad glad jag blir!! toppen att du gillade dom/att dom var så bra :-) ! och ja.. du har ju lite färger att välja på så du kan ju välja en ny för varje dag..nästan haha ;>

2011-10-08    22:34:26    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Cilla

sv: Vill också ha en söt och hårig sak att mysa med! :( längtar tills jag hälsar på hemma så får jag kramas extra med hundarna där :D

2011-10-08    23:46:30    http://brandehav.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback