Jag spegelposade medan Sanna prövade kläder hihi.

2011-10-17 | 00:25:42 | Direktlänk | Dagens outfit | 1 Kommentarer
¨
Jag hade typ inga kläder att ta på mig, men så blev det mina haremsbrallor och en t-shirt jag inte hade haft på länge och linne. Det här är min höst-vinterjacka förresten köpte den förra året, har nog inte visat den förr hehe!



Spexade mig lite. För jag hade lite tråkigt, orkade inte gå i någon annan affär heller hehe.


Igår hade jag ingen bra hårdag, tur jag hade min mössa, dock inte på bilden då, hade ju duschat och då blir ju inte håret så fint jämt om man inte orkar platta håret, fast när jag tittar här så ser håret inte så farligt ut, jag ser mest trött ut, med tanke på hur lite jag hade sovit natten innan, kunde inte somna och sånt där dumt.

Fanny

Snygg jacka!:)

2011-10-17    11:36:50    http://blanchettleaf.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback