Jag bloggar hela tiden men snart är det slutbloggat för idag! ;P. Jag har sjukt mycket te just nu och jag var duktig som köpte försvarets hudsalva och rosa bandet som går till en bra sak!

2011-10-07 | 13:40:57 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
Fast endel burkar är inte så fulla och jag har endel te jag nog ska rensa bort någon dag. Men jag önskar man kunde bjuda hem några på te, men det klart det går ju alltid :D. Men jag dricker ju en massa te själv, ger bort till vänner, min syster och skickar till mina brevvänner så det går ju åt ändå, dessutom håller ju te länge! Men när jag förhoppningsvis flyttar hemifrån till våren, måste komma ihåg att söka kurserna i helgen eller på måndag och kolla upp precis alla jag ska söka också! :) Då blir det teparty med massa kakor när jag flyttat hemifrån eller fest med lite vin :).



Köpte Rosa bandet i tisdags och i onsdags kunde jag inte låta bli att köpa en ny försvarets hudsalva då jag inte hade någon längre då det också gick till något bra.

Fanny

Jag drack rätt mycket te förut, men nu har jag inte druckit en enda kopp på säker ett halvår.. Men kanske borde börja nu i höst:)

2011-10-07    14:32:43    http://blanchettleaf.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback