Gjort om lite bara med lite nya saker hihi.

2011-10-09 | 00:35:36 | Direktlänk | Fina små saker | 2 Kommentarer

Jag grejade med en massa saker jag hade alltså mina hushållssaker jag har införskaffat tills jag flyttar hemifrån, men de där skålarna köpte jag för ganska längesen på Lagerhaus och de är så fina tycker jag, sen tyckte jag att den nya koppen som jag fick i present skulle få stå där också.
Sen står det en söt liten kopp där som jag fått av Hanna för längesen tror jag fick den i julklapp förra året om jag minns rätt, den där burken jag fick av Linda igår fick hamna där också och ett av mina smyckesskrin står där också.



På mitt kakfat brukar jag alltid lägga alla brev som ska besvaras fast de är finast när de är utan en massa brev, så därför ska jag ta tag i den där brevhögen i morgon, jappjapp, jag måste börja någonstans, nu ska jag sluta vara en seg brevsvarare, men man kan ju inte skriva brev om man inte har brevinspiration men nu börjar jag känna mig himla sugen på att skriva brev igen, så i morgon ska jag nog ta och svara på ett eller flera. Den där cupcakesen det är ett läppbalsam som jag fick av en kompis i present en gång, Ugglan som är en sparbössa som jag fick i present fick hamna där och den jättefina koppen köpte jag på loppis i somras för 10 kr :). Klottret på väggen behöver ni ej kika på, jag ritade alldeles för mycket på mina väggar när jag var yngre och det gjorde ont i själen, dum grej, men tur man kan sätta annat över det som jag gjort!:)



Jag kom på att jag kunde lägga alla nagellack i en skål, jag måste rensa bland mina nagellack någon dag också och måla om naglarna i morgon hihi, är man nagellacksnörd så är man, men så länge jag inte jobbar som kock eller något jobb där man inte har nagellack, så äre ju bara att passa på :).  Fick dessutom två till tjusiga nagellack idag när jag hämtade ut ett paket, ett jättestort och spännande paket, men mer om det paketet senare! :) Det var så fint och speciellt så det ska få ett eget inlägg!  Tack tack igen Hannah! <3

Fanny

Åh, älskar också nagellack! Det är så fint. Får dock inte ha det på mitt jobb, fast nu har jag inte jobbat på ett tag så då har jag passat på:)

2011-10-09    18:20:39    http://blanchettleaf.blogspot.com
Candy

De där skålarna är så himla fina! Har en likadan kaffekopp med fat ur samma serie. ^^

2011-10-10    01:00:11    http://www.eye-candy.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback