Födelsedagslunch i Måndags med Jose på bästaste Reuterdahls.Han fick lunch i efterskottspresent hihi! :D

2011-10-05 | 20:45:02 | Direktlänk | Fika | 1 Kommentarer
Nu börjar jag att berätta om Söndagen och Måndagen här då. På Söndagskvällen kom vi ju hem till mig väldans sent eller ok klockan var tio ;P men ändå haha.. och jag minns inte riktigt vad vi gjorde alltså haha. Så jag antar att vi inte gjorde så mycket, typ pratade en massa, drack juice, kikade på någonting har jag för mig att vi gjorde, ja inte så spännande, sen gick vi och la oss. Skitspännande haha. I måndags så cyklade vi intill stan, jag har ju två cyklar hihi, gick på konstrundan på min födelsedag alltså, såg jättefina tavlor, åt lunch på Reuterdahls, jag visade honom fina delar utav Ö-vik, sedan när vi kom hem till mig igen så slappade vi mest framför tvn, lagade mat, slappade lite till och pratade en massa såklart! Vi hade ju hur mycket som helst att prata om och jag fick ju endel paket, fick paket av honom på natten då klockan precis blivit tolv hihi. Fick jättefina pennor och ett block, precis det jag ville ha. Sen fick jag jättefina paket med posten samma dag, fick av min tyska brevvän Magdalena och av Lenita den dagen. Jag ska ta kort på allting i morgon tror jag. Jag lagade i alla fall min sjukt goda laxsås och tagliatelle till middag som man blev mätt på i hundra år haha ungefär... :) Han tyckte den var sjukt god så det var ju tur att den fick så bra betyg! Vore jobbigt om jag hade misslyckats hehe.

Jaja. Fortsättning följer. Han tyckte även om Reuterdahls och deras sallad! :D

Ida

aw vad fint! Lät som att du hade en bra födelsedag! :D

2011-10-06    19:43:56    http://aidu.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback