Fika på Lundbergs med Erika idag :)

2011-10-28 | 15:43:41 | Direktlänk | Fika | 0 Kommentarer
En smaskens räkmacka och te, sen skulle jag ju egentligen bara behöva betala femton kronor idag för jag hade fyllt ett kort så jag skulle få gratis för 40 kr sen såg jag att de gjort fel när jag var inne på internetbanken nyss så jag fick ju betala 60 kr... Dum som jag var tog jag inget kvitto heller, så jag kan inte gå dit och bevisa att jag fått betala 60 kr heller.... Drygt. Så kan det gå. Men mackan var god i alla fall. Nu har jag köpt kurslitteratur också så nu är jag fattig, måste rensa garderoben och lägga upp mer saker på tradera, tur jag får pengar från csn snart i alla fall. =). Men en bok lånade jag på biblioteket idag, men den verkar inte gå att låna om och jag fick inte ens ha den en månad, konstigt, måste gå till biblioteket och kolla upp det, men jag får väl köpa den boken istället, kan ju vara nån som har reserverat den boken tillsdess också....  Det var trevlig fika i alla fall och jag fick finfin födelsedagspresent och sen kikade vi lite på Second hand.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback