Dagens klädsel, fast har bytt tröja lite hit och dit men nu är det denna som gäller resten av kvällen iaf hah.

2011-10-11 | 21:50:43 | Direktlänk | Dagens outfit | 1 Kommentarer
Catarina hihi, jag har på mig en ögonskuggsfärg idag från paletten jag fick i present och jag älskar min tubhalsduk jag har köpt på Indiska för presentkortet jag fick i födelsedagspresent :).

catarina

Sv. Jaa hihi vad fint!! Och härligt med en tubhalsduk också!

2011-10-11    22:18:46    http://dailydoseofimagery.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback