Blandade bilder från idag.

2011-11-29 | 23:01:33 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
Jag har tjusiga julgardiner på mitt rum och adventsljusstake, mys!
Fast jag ordnade om lite i hyllan direkt efter jag tagit bilden hehe.
Mysigt med ljus, doftljuset där luktar jul! Mums :)
En tokig kille i min säng.
En nyfiken hundpojke! Nyfiken på precis allt hehe!
Invigde den här koppen idag som jag inte druckit ur förut och har ätit en massa goda clementiner idag, säkert sex stycken eller något. Jag drack rabarber och vanilj rooibos te, mums!

Emma

Julpynt och sånt fint. Har du fått julkänslor än? Det har inte jag sorgligt nog. Känns inte som de kommer blir någon snö i Skåne i år. :(

2011-12-01    17:50:28    http://whentears.blogg.se/
Emma

sv: åh, tråkigt. Nästan inget hopp om snö i skåne då! :(

men såg julkalendern nyss, den gjorde i alla fall att jag nu ser fram emot julen :)

2011-12-01    21:54:10    http://whentears.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback