Onsdag

2011-11-30 | 23:50:33 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Idag har jag klivit upp försent som vanligt heh. Men i morgon börjar mina föräldrar tidigt så då måste jag gå upp i tid för att rasta hundis. Idag har jag pluggelipluggat, har gjort en del övningsuppgifter, men inte börjat på uppgiften som jag måste börja på i morgon. Har inte gjort klart alla övningsuppgifter ännu, men fortsätter nog i morgon eller lite mer nu snart. Har tagit en långpromenad med hunden eller inte så långt, funderar på att kanske gå runt höglandsjön i morgon får se hur det blir med det, druckit mitt nya te som var smaskens, ätit årets första risgrynsgröt och julknäcke, gottigt! Skrivit brev till en fin,fin vän, kikat på Bonde Söker Fru, Berg Flyttar in och Halv åtta hos mig, har ju så jag kan se det efteråt på tvn och då slipper man all reklam ;), fast bonde söker fru såg jag med reklamen. Fixat med tvätt och sånt. Fått pengar woho, fast nu ska jag klara mig på det två månader också, då jag fick för december och november på samma gång, men det ska nog gå bra bra :). Är rätt sparsam utav mig om jag bara vill, har ju inte direkt gjort av med mycket pengar de senaste månaderna heller så, men bra att man har pengar till julklappar nu, ska nog börja inhandla julklappar snart. Nu ska jag läsa lite bloggelibloggar och kika på svt play lite eller om jag ska pluggeliplugga lite. Får se.
Hade inte så mycket spännande att skriva om känner jag.
Puss

Camilla Andersson

Tack Lisa. Du gör mig alltid lika glad <3

2011-12-01    09:09:53    http://camillalola.blogg.se/
elno

sv: åh, tackar! Jo men receptet kan nog komma upp i nästa vecka eller imorgon beror på om bilderna blev bra! :)

2011-12-01    20:24:14    http://elno.devote.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback