Söndag

2011-05-08 | 22:17:29 | Direktlänk | Dagens outfit | 3 Kommentarer
Bara för att jag gillar mina otroligt bekväma byxor massor, måste skaffa fler såna! :)
För att våran bro är så himla bra, stor,fin och bra, där kan man sitta och skriva brev också, vilket jag borde göra någon dag snart. Är så seg på att svara på brev nuförtiden. Nu får jag skärpa mig! :)
Vet inte vad jag gör, ska väl visa att jag har stora byxor kanske haha, nä vet inte varför jag gjorde så ;P.
Min tjusiga vattenkanna hihi! Typ lite Dileva stuk på den va, eller jag känner mig som Dileva när jag håller i den! ;D
Hej jag bjuder på en massa bilder idag. Var lite nördig på att fota mig och kände mig lite fin, tog bara på mig läppstiftet när jag skulle fota hehe. I dag var jag och pappa på 2 loppisar till. Men ingen fyndarlycka idag precis, ingen utav oss hittade någonting. Det enda bra när man inte finner något är att man har pengarna kvar :). Så för min hundralapp som jag har kvar, eftersom jag inte gjorde av med några pengar i helgen, då jag bara fyndade en burk för 5 kr och pappa hade en femma så. Tänker köpa en klänning för den hundringen hade jag tänkt, kläder behöver man ju alltid, om klänningen finns kvar på H&M, nästa gång jag är där, annars får jag se vad jag spenderar hundringen på, något bra och fint ska det vara i alla fall. Eller ska jag försöka vara duktig och spara den ett tag hehe. Behöver ju pengar så.
När vi kom hem sen igen hände inget särskilt, idag har vart en rätt lugn dag med, har tagit bort en massa saker från mitt skrivbord, eftersom det nya mycket mindre skrivbordet ska dit istället, kollat i en massa tidningar, men min dag har vart rätt trevlig än fast jag vart lite nere, men jag har försökt bota det med att sysselsätta mig med saker, så man slipper tänka så mycket liksom...
Jag ska försöka ha en bra vecka till veckan också och få mycket gjort. Det vore bra!
Hoppas ni haft en underbar dag :).

Säl

Vad fin du är! :D

2011-05-09    15:23:13    http://moodfortotalwar.blogspot.com
Hanna

Gud vilka megamysiga byxor. <3

2011-05-09    17:35:44    http://helh.blogspot.com
Becca

Ååå mysbyxor! <3

2011-05-10    22:26:32    http://beccatroll.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback