Såhär ser det ut i rummet där pappa har teakmöbler tema på rummet.

2011-05-08 | 22:15:00 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
Fula tapeter jag vet, det som måste göras nu är att tapetsera om i det där rummet alltså. Det är Sannas gamla rum. Här är en telefonhylla eller vad man nu vill ha den till som pappa fyndade på Saltmagasinet för 75 kr nyligen och pappas gamla nalle som är sen han var liten,som dock tappat ett öra :(.
Återigen fula tapeter och fula plastblommor, jo,jag har ett litet hat till plastblommor haha. Denna möbeln köpte pappa igår för 75 kr på en loppis och nu ligger det handdukar och sådant i den och kanske lite annat, så han bytte ut en ful byrå vi hade där inne innan.
En gammal sockerlåda där pappa numera har lp skivor istället för dvd filmer som det var där innan.
Denna tjusiga teakmöbel kommer från min Morfars dödsbo och pappa tog reda på den eftersom han fått teak och gamla möbler på huvudet haha :).



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback