Onsdag

2011-05-25 | 22:12:26 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
Idag har inte vart någon speciell dag, har gjort fint i köket, pluggat,promenerat, duschat hunden så nu luktar hon mums,mums, hon var i sånt där äckligt vatten idag, hon älskar ju att bada så hon kan ju välja vilket vatten som helst hehe. Handlat mat och sådär, pluggat lite till, men nu har jag tappat koncentrationen och sitter och tänker hur mycket som helst, buhu. Men jag ska läsa igenom därifrån jag var snart igen! Nu ska jag bara läsa lite bloggar innan jag fortsätter läsa igen. I morgon måste jag gå upp i tid så jag kan lägga mig i tid sen på kvällen eftersom jag måste gå upp tidigt på fredag och göra mitt prov, usch läskigt, hoppas verkligen jag klarar det, jobbigt när man inte vet vad som kommer på provet ju.  Jag hoppas i alla fall att det ska gå bra, i morgon ska pappa och jag hämta min nya cykel också, längtar! Sen ska jag umgås med Carro alltid trevligt och plugga lite till! PS: kom ihåg att tävla här! :) http://popflickan.blogg.se/2011/may/tavling.html#comment
Hoppas ni har en fin kväll!  Kram!

Bjuder på en gammal tjusig bild :)

Embla

Tacktack! :)

2011-05-25    23:14:35    http://sotvatten.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback