Oj en lista igen! Jag gillar ju listor! :)

2011-05-26 | 00:52:57 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer

Namn: Lisa
Piercingar: I öronen, men jag har ju den i näsan kvar, men jag orkar inte köpa någon ny kula, jag är lite lat,+ att jag har börjat trivas så himla bra utan så jag vet inte om jag vill ha den tillbaka! Jag har vuxit från den tror jag :).
Tatueringar: Nä.
Längd: 171
Skostorlek: 40
Hårfärg: Röd,fast ska färga om det snart, vill ha det rödare eller i någon annan nyans.
Fräknar: På sommaren.
Motto: Jag har inget speciellt motto, men typ lev livet så länge som du lever och gör saker som är roligt!
Kär? Nä, men önskar att jag var.
Önskar du att du bodde någon annanstans? I Umeå :)
Tycker du att du är attraktiv? Nej. Men ibland tycker jag det iaf. Men jag har en förmåga rätt dålig en att trycka ned mig själv och när någon säger att jag är snygg säger tvärtemot hela tiden typ. hehe....
Vilket schampo använder du? Just nu naturelle honung men det är inte så bra, när det är slut blir det nog glow eller något, har massa i skåpen hehe.
Vad är du rädd för? Mörker,döden,framtiden och en massa annat.
Gillar du berg- och dalbanor? Nej.


Senaste…
Filmen du hyrde? Vet inte, hyr typ aldrig filmer.
Filmen du köpte? Amelie från montmartre.
Låten du hörde: Festen är över- Bob Hund.
Låten du laddade ner? Minns inte.
Personen du ringde? Mamma igår hos farmor.
Personen som ringde dig? Mamma haha :).
TV-program du såg? Semesterduellen igårkväll.
Person du tänkte på? Carro typ som jag ska träffa i morgon :).


Favorit…
Låt: Dansa fastän-Säkert
Sak att göra: Hångla. Fika med vänner. Promenera.Skriva brev. Gå på loppisar.
Sport: Typ promenader,cykla,simma :), haha! Fast ska börja jogga snart har jag tänkt! Måste bara skaffa lite kläder och riktiga skor!
Kläder: Klänning.
Film: Amelie från Montmartre och många fler.
Bil: Haha ingen.
Serie: Bonde söker fru,Trädgårdsfredag,Pluras kök mfl.


Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Jaaaa.
Gråtit över en flicka? Japp.
Ljugit för någon? Har väl alla.
Varit i slagsmål? Nej,verkligen inte.
Blivit arresterad? Nä.
Träffat någon från internet IRL? Massor!!!!! :)


Antal…
Gånger du varit kär? Flera,flera gånger!
Gånger ditt hjärta brustit? Flera gånger, men det som tog hårdast var nog första gången, andra och tredje kändes knappt.
Hjärtan brustet på grund av dig? Ingen gång, senaste gången så var det gemensamt beslut :).
Tjejer du kysst? Ingen aning, jag brukar inte räkna.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Inte så många.


Senaste…
Boken du läste? Jättelängesen jag läste något, så jag minns faktiskt inte.
Personen du fick e-mail av? En tjej jag köpt en grej på tradera av.
Personen du fick brev av? Jadu jag tror det var Sofia :).
Personen du fick sms av? Carro!
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Det var ganska längesen det, minns inte.
Saken du köpte? Citron duschkräm från tradera från body shop, alltså jag kan inte låta bli, jag borde inte köpa sånt och så, men ibland kan jag bara inte låta bli!

(Listan stulen av niotillfem)
.


Mikaela

Åh! Mysig lista. Jag tror jag adopterar den!! :)

2011-05-26    21:50:44    http://lobotomi.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback