Måndagkväll, det var kallt och jag hängde i gosiga kläder och filt.

2011-05-03 | 18:03:06 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
En alldeles förstor tröja jag fått av min mamma, mina pyjamasbyxor och min The Sounds t-shirt som börjar bli lite sliten. Idag är det också kallt. Ska ta på mig min vinterjacka när jag går ut och går, det är typ 5 grader här utanför och jag har bara den och min skinnjacka att välja på så. Sen blir det att renbädda och ta en härlig liten dusch. Får se hur jag ska spendera resten av kvällen sen. Är nästan klar med min inlämning nu i alla fall,pappa ska få läsa igenom den i morgon bara :).

Becca

Ååå så himla mysig du ser ut! Och det låter som en riktigt fin måndagskväll <3 En renbäddad säng är ju bland det bästa som finns!



sv.Ja det är verkligen ett fint minne! :D

2011-05-03    18:40:11    http://beccatroll.blogg.se/
felicia

Usch ja vad det var kallt idag, men tröjan din ser helmysig och varm ut!

2011-05-03    19:43:06    http://vykorttillminsyster.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback