Ett sista inlägg innan jag lägger mig i sängen och kikar på ett bra program.

2011-05-12 | 00:54:16 | Direktlänk | Dagens outfit | 3 Kommentarer
Tjaba, jag har renbäddat och duschat, snart ska jag hoppa i min gosiga säng och där ser ni mina flytta hemifrån grejor så att säga, eller okej, skoja bara, det är bara litegranna som ligger där under.
Jamentja, jag tycker om cupcakes och jag är bra på att se liten ut och jag har typ tjockaste fingrarna men de e jag det! Nu väntar sängen med lite programtittande strax. Nu ska jag sluta uttråka er!
Pusshejrå!

catarina

nejmen tittaaaa du har också en söt cupcake-kopp :D och btw, fan vad söt du var i den där frisyren, lite snelugg fast fortfarande lugg liksom hihi. skitfint!

2011-05-12    08:05:36    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
A

Åh, blir lite avundsjuk. Älskar verkligen att ligga i en nybäddad säng (gärna ett fint rum också) och känna lukten av nyduschat hår. Så avslappnande.



ps. Vilka gulliga pyjamasbyxor!

2011-05-12    18:36:56    http://onlydaydreams.blogg.se/
Louise - fotoblogg

Vilken häftig färg på ögonen!

2011-05-16    23:38:57    http://eternalize.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback