En massa bilder på mig från i Lördags som Sanna fotat, del 2

2011-05-24 | 12:44:18 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
Sanna skulle ju lära mig dricka sprit, jag tog en shot och sen var jag på g hela kvällen ungefär... Haha!
Men spexig var jag som vanligt!
Sanna var ju tvungen att ta en bild på mig och henne och ni vet hur det blir då. Jag ska bara göra fula saker hela tiden!
Snyggingen!
En till ful bild på mig på balkongen, Sanna är ju snygg iaf.
Skulle tydligen bara visa tungan haha!
Jag gillar hur jag står haha!
Spexiga tjejer och de va en grym kväll!
En skojsig kväll som slutade med ett äventyr, men engångsgrejor är inte min grej längre har jag insett, jag vill liksom träffa någon som man känner eller kommer träffa flera gånger! Annars får man bara ångest typ.
Fotograf:Sanna

Maria - med bebis i magen ☆

härliga bilder :)

2011-05-24    13:27:44    http://fashionstars.blogg.se/
catarina

sv. hahaha jag är inte ett dugg brun! kamera+redigering som lurar ögat (vilket också var meningen) ;) & det är inte ett dugg varmt här heller x) gick inte klädd sådär, skulle bara visa en "sommarlook"

2011-05-24    21:44:43    http://dailydoseofimagery.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback