Onsdag 9/3

2011-03-09 | 16:16:34 | Direktlänk | Dagens outfit | 1 Kommentarer
(Hehe, måste byta gardiner snart!!!!)
(Oj, sne septum och håret är inte så slitet som det ser ut på bilden, det är i bra skick hehe!)
Idag invigde jag ett par haremsbyxor jag köpt från H&M, likadana som mina svarta, fast de har gått sönder lite, måste laga! Tog på mig ett nytt läppstift jag köpte förra veckan för 10 kr också, najsbajs och en ögonskugga som jag fick hem från Oriflame idag. I dag har jag hälsat på Farmor, åt lunch där och sen blev det fika också, det var trevligt, men jag blev så himla trött hehe och hon berömde mig för mina kläder och mitt hår. Hihi, farmor är så himla rar! Gjorde lite andra saker också när jag ändå var i farten.
Nu ska jag plugga lite, sen ska jag göra tonfisksallad och senare ska jag baka semlor. Ikväll blir det mest plugg och lite annat. Skulle vilja fara på en grej, men då skulle jag inte orka plugga när jag kommer hem sen. Ska bli klar idag tänkte jag, så jag är ledig i morgon :).
Mår bättre idag också, skönt det :).
Puss!

catarina

fina byxor! leomönstrade hehehe (a) -eller? :$

och brabra att du mår bättre <3 jag tror alla börjar tänka lite extra om nätterna, & så blir man bara tröttare och till slut för trött för att tänka ordentligt - då blir det väl lätt att man drar ner sig själv.

och fint att du hälsade på farmor din, jag ska nog hälsa på min imorgon eller på fredag!

<3 <3

2011-03-09    19:03:42    http://dailydoseofimagery.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback