Måndag

2011-03-28 | 22:57:50 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
Ska fortsätta på listan med bilder efter det här inlägget. Sen ska jag hoppa in i duschen, åh så skönt och härligt! Inte fått reda på slutprovet ännu, men snart så... Blev godkänd på första inlämningen i människan socialt och kulturellt, men jag vill få vg på min andra inlämning, så därför ska jag utveckla alla mina svar och skriva mer på det, för jag har pluggat idag och börjat skriva på alla frågor, dock inte så mycket ännu på alla, så jag ska skriva massor mer och utveckla alla svar. Så ska det nog gå bra, har ju hela den här veckan till på fredag på mig och nästa vecka, så nog ska jag hinna utveckla det massor. I dag fick jag brev av en fin brevvän och ett gott te med, en tidning och där fick man tuggummin med som motverkar dålig andedräkt, kan ju vara bra att ha ibland hehe! Satt och läste tidningar på Biblioteket efter jag hade pluggat ett tag, promenerade hem i solskenet, åt supergod middag, lax och potatisgratäng, mandelpotatisgratäng färdig från kvantum, supergod!

Handlat mat, tittat på Gynekologen i Askim, hushållssysslat, kollat i fler kataloger, träffade en gammal högstadielärare påväg hem från stan, det var trevligt att prata med henne :). Nu lyssnar jag på The Magic Numbers,  de är ganska bra. Imorgon blir det att kliva upp i tid för att promenera till möte med en syo och prata litegranna, sen måste jag verkligen ta tag i mitt cv, plugga och göra endel andra saker. Produktiv ska jag verkligen vara. Mer än idag. För idag blev det inte allt som jag skulle göra, eller jo, nästan allt.
Åh, fy, vilket tråkigt vardagsinlägg det blev. Jag som säger att jag inte ska skriva såna. Ändå gör jag det?

ÄH, PUSS PÅ ER ISTÄLLET!
Nu lägger jag upp en bild istället för att det ska bli roligare att läsa. :) Kanske det inte blir men haha.
Bild från 2009 från Arvikafestivalen den ni! :) Fotograf:Sannis!

catarina

haha dina vardagsinlägg är så gulliga :* du svävar iväg lite, hihi.. <3

2011-03-29    08:17:16    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Rebecca

Söta lilla pärla. Du spammar inte, du undrar ju bara! Jag förstår att du blir villrådig, det är inte lätt om det inte finns någon utbildning i närheten. Jag går min i Kalmar ja, och man skulle kunna säga att det är genom komvux. Det är första året som de har den här utbildningen här så min klass är en liten test. Men det verkar som att de ska fortsätta med den. Två av mina lärare utbildade sig på Burgården i Göteborg. Där hade jag valt att studera om jag inte kommit fått plats här i Kalmar. Det verkar vara en fantastisk utbildning. Jag tycker att du ska söka allt du kommer över nu medans du kan, och så kan du alltid tacka nej om du skulle ångra dig sen. Bättre att göra så än att behöva vänta ett år till på att söka. Då kan vi hoppas att du får ett sommarjobb på ett café så länge, och då har du i alla fall sökt! man kanske kommer till insikt på en sommar. Kanske känns inte en flytt på 25 mil så himla fel då. Och om du skulle få för dig att flytta hit så har du ju alltid mig :) Hoppas att det inte snurrar allt för mycket i skallen nu. Det löser sig Lisa! Det går alltid fler tåg. Stor kram till dig! <3

2011-03-29    21:56:32    http://hallonsemla.devote.se
Lenita

grattis till g:et, darling!



idag skickade jag brev till dig, men kom på senare när jag lagt det på lådan att jag glömde svara på frågan om kosten. kan svara på det i nästa! kram

2011-03-29    23:50:30    http://prozac-vs-heroin.blogspot.com/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback