Lördagsfika med Carro :*

2011-03-12 | 23:14:40 | Direktlänk | Fika | 0 Kommentarer
Carro smsade mig vid tio i tolv och frågade om vi skulle fika, så då var det bara att duscha och fixa i ordning sig, min mamma var rar och gav mig pengar, jag vet inte varför, det var typ för att jag sa att jag skulle fika en kopp kaffe och då sa hon att jag inte skulle det. Så då fick jag pengar haha :). Mackan var grymt god!!!!!!
Jag egofotade mig lite.
Min lugg blev knasig efter jag har duschat, jag bjuder på den här bilden alltså!



Fina Carro!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback