Lördagsfika hemma hos Sanna i hennes nya lägenhet! <3

2011-03-06 | 01:18:04 | Direktlänk | Blandat | 3 Kommentarer
Såhär ser det ut på Sannas toalett och jag invigde den idag hahahahhaha.
Värsta ljust och fint i köket!
Sanna har sig själv på kylskåpet fniss!
Pappa la sig i Sannas dundersköna säng och alltså han sa att nu kommer det ju synas att jag har kulmage, men det bjuder han på tror jag!
Myspys  och den där datahörnan är provisorisk typ hehe :).
Marilyn Monroe hörnan!
Vardagsrumsdelen.
Pappa och mamma köpte fika på Kvantum och bjöd Sanna på hihi!
Mums med fika! Jag har en bild på Sanna, Mamma och Pappa tillsammans men jag tänker inte lägga upp den eftersom mamma inte vill vara med på bild.
Sannas lägenhet är hur fin som helst och Sanna med hihi!
Bilder från gårdagens fest, Eldkvarn och min resa som snart var en månad sen, jag har bara inte orkat göra färdigt det. Kommer senare någon gång!

hannah

tack så hemskt mycket

Hoppas allt är bra med dig,

och ser fram emot brevet...

2011-03-06    17:20:40    http://farmorsskafferi.blogg.se/
Becca

Åå myslägenhet! :D

2011-03-06    22:08:45    http://beccatroll.blogg.se/
Cornelia

Vilken häftig lägenhet! Men varför flyttade hon?

2011-03-07    19:07:44    http://bitterheterna.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback