Lite nattliga tankar och hej ordet fint kom med tusen gånger. mitt favoritord, som jag missbrukar ibland hehe.

2011-03-18 | 00:35:13 | Direktlänk | Tankar | 4 Kommentarer
Komplimanger är alltid bra. Speciellt när man mår ganska mycket upp och ned. I dag pluggade jag ingenting. Åh. Så dumt. Jag har pluggat för lite den här veckan. Hur ska det gå på måndag? Men i morgon ska jag i alla fall till Biblioteket och plugga där några timmar. Det blir säkert bra. Sen ska jag träffa fina pappsen på stan. Fint. Det gick bra på parentationen hos Farmor idag, det var himla fint, diakonissans tal var fint och det var en kille där som sjöng himla fint. Speciellt flyttfåglarna. Så fint. Farmor var fin i håret också. Jag såg nyss på film Dear John, åh, så fin, så fin, ni måste se den! :)
Men det här med komplimanger.  I dag fick jag en sån här fin komplimang av min vän Catarina:
catarina om Tre nya auktioner på tradera och kolla in resten också, har en hel del uppe nu!:
tänkte mest bara säga att du är så grymt fin.
kolla bara bilden liksom; 
http://www.tradera.com/auction/ShowEnlargedImage.aspx?imageID=119525779&seq=1&mega=true

fint hår. fin klänning. fin lisa. 

Har fått andra fina komplimanger idag också. Åh. Komplimanger är det finaste att få.
Gäller bara att kunna ta åt sig dem också, åtminstone försöka, vet att storleken och stilen på texten blev
annorlunda nu, men så får det bli.
. Nu är jag himla trött. Ska läsa lite bloggar innan jag ska sova.

Puss!

Säl

Du är fin, hihi. Lycka till pluggandet!! Du klarar det säkert. Idag gjorde jag minsann hela tre inlämningsuppgifter och skickade in hihi!

2011-03-18    01:41:58    http://lobotomi.wordpress.com
catarina

na ta åt dig förtusan! skulle inte sakerna stämma så skulle inte folk skriva dom, tänk så! :) komplimanger kommer spontant, så det är knappast nåt man "bara säger". :*



& Dear John är jättefin hihi! & jag har också haft svårt att plugga denhär veckan bu :< fint detdär med din farmor lät med, åh.



måste skriva ett brev till dig snart !! så du får lite mer uppmuntran! <3 <3

2011-03-18    07:10:25    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Angeliqa

Komplimanger är nog någonting som man helt enkelt får lära sig att ta till sig. De värmer gott om hjärtat.

2011-03-18    07:38:38    http://sopnedkast.blogspot.com
Devinia Euvel

Så sant som det är sagt (eller skrivet).

Finaste Lisa med finaste personligheten. <3

2011-03-18    10:38:36    http://devinia.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback