Jag och Sanna idag!

2011-03-10 | 23:35:24 | Direktlänk | Glädje | 3 Kommentarer
Jag åkte till stan halv två och gick hem till Sanna och där blev det en kopp kaffe och lite trevligt prat medan hon gjorde sig i ordning,det är så mysigt i hennes nya lägenhet och jag skulle hitta maskeradkläder, det gick ganska så mycket åt helvete. Fast tillslut hittade jag två plagg, i morgon ska jag bara köpa en grej till. Men seriöst, klädutbudet är inte så jävla bra här i stan när man verkligen behöver något! Som typ ett rött linne, ska det vara så jävla svårt att hitta? Jo, tydligen... Men äh, det blir nog rätt okej ändå!
Än fast Sanna har superkort intill stan nu typ max fem minuter så hinner hon egofota på vägen hehe!
Såhär glad kan man vara när man går, idag invigde jag mina vårvantar, i påsen är det ett brev som skulle postas och där är min vinterjacka, fast snart måste jag börja använda min blå skinnjacka med tjocktröja under. Bara det inte blir kallare så!
Den här tjejen är faktiskt en utav dem snyggaste i hela världen. Inte underligt att pojkar vill pussas med henne!
Sådär kul kan man ha när man prövar kläder hehe, det var Sanna som hittade kläder, hon behövde inga men hon hittade istället för mig. Jag hittade en skitfin och bra klänning till maskeraden men nähääää, den var för liten i brösten, jag som inte ens har sådär superstora bröst. Då blev jag irriterad. Det fick bli tights och en t-shirt för mig istället. Nu får jag hoppas det blir bra i morgon bara! Har en grej kvar att köpa också. Sen måste jag köpa något att ha på mig i slutet av mars på begravningen också och i slutet av mars ska jag göra slutprovet. Läskigt! Dags att börja plugga nu då. När jag skickat in sista inlämningen i morgon alltså, orkar inte läsa igenom den nu igen, sen är det bara vänta på betyg och sen beställa tid för slutprovet. Usch, så läskigt. Men det är bara plugga som tusan, så ska det nog gå vägen!

Fotograf Sanna på alla bilder.

Puss.

catarina

åh va fina ni är & vilken mysig dag ni verkar ha haft <3

2011-03-10    23:37:57    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
catarina

sv. aw jag förstår det (även fast jag aldrig upplevt det). ni verkar ha en så himla fin syskonrelation :*

2011-03-10    23:52:28    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
weekday

söta ni är

2011-03-11    09:59:58    http://weekday.spotlife.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback