Jag och Carro idag.

2011-03-12 | 23:26:23 | Direktlänk | Blandat | 3 Kommentarer
Jag posar i spegeln inne på JC och hej ett par röda korset fyndade skor, mamma hade köpt lite grejor på H&M som hon skulle lämna tillbaka så då fick jag byta det till grejor jag själv ville ha, jag fyndade massor på rea! Min mamma är snällast i världen typ!
Tog lite fjantiga spegelbilder medan Carro prövade kläder hehe!
Så stod det vid en busshållsplats.
Carro var mest bara cool!
Coolare.
Coolast och snyggast! :)
Jag med min tjugolapp, måste ju va redo med perninga innan bussen kommer haha! Idag åkte jag med busslinje 24 för första gången i mitt liv också, eller nä, inte första kanske, kanske andra.
Hej skeva ögon. Men jag bjuder ju på fula bilder. Det måste man väl kunna göra på sig själv?
Det här är den fulaste bilden men vafan jag bjuder på det! Lägger upp bilder från maskeraden senare! Då får folket sen säga om de vill jag ska ta bort något och så och nä, jag har ingen dubbelhaka än fast det ser så ut :(

catarina

sv. tack för alla dina kommentarer, blev jätteglad när jag fick syn på att du kommenterat så flitigt och gulligt som du alltid gör, puss!

2011-03-13    00:30:32    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Ronette

åh, vet du möjligtvis var hon fått tag i sina runda solglasögon?

2011-03-14    18:57:09    http://frangesmarron.blogg.se/
kim

tycker inte att du ska skriva saker som att du ser tjock ut eller ser ut att ha dubbelhaka på vissa bilder, jag tror att du är den enda som tänker på sådana småsaker. du är hur fin som helst!

2011-03-14    22:43:57    http://diaryandherself.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback