Eldkvarn 26/2 på Merry Can

2011-03-06 | 23:11:13 | Direktlänk | Glädje | 2 Kommentarer
Jag åkte dit ensam men jag träffade finfina Cilla där! :)
Cillas kille! :)
Eldkvarn, Plura <3. Men det blev sjukt dåliga bilder dock eftersom jag stod lite långt bak och då var det ju massa långisar framför mig så fick hålla kameran jättehögt upp.
Jag kan bara säga ett ord eller två, det var grymt bra!
Plura blev lite svettig. Jag stod och sjöng, men jag höll på att missa "Fulla för kärlekens skull" oj oj, jag satt och kissade också hörde jag den börja, då fick jag allt skynda mig!
Trevliga typer det där!
Hej hur mycket bilder som helst. Typ likadana på Eldkvarn men de var ju så bra! Den lördagskvällen var bra,bra!

catarina

fan va grymt att dra iväg själv sådär & lyckas få till en bra kväll :D

2011-03-06    23:48:51    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
elin-alice

åh, vad kul att se eldkvarn!

2011-03-07    22:28:56    http://medmiranda.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback