Tisdag

2011-06-21 | 12:59:37 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
Började dagen med att läsa tre brev jag fått. Woho! Värsta bra då man får tre brev på en och samma dag från fina brevvänner. Sen åt jag en god frukost. Loggade in på min mejl och såg att jag vunnit en jumpsuit eller playsuit som det heter. Jaja. Nu får vi hoppas den passar bara! Den är ganska stor så då kan den ju inte sitta tight. Längtar till jag får hem den och passar i den. Har en förmåga att inte passa i det där plagget. Det var på tradera jag hade vunnit den förresten, jag vinner ju typ aldrig tävlingar så det var inte i någon tävling. :P Men vi får hoppas det passar i alla fall. Annars får jag bara sälja vidare det. Nu ska jag testa min nya ansiktskräm från Oriflame och borsta tänderna. Sen ska jag lyssna på bra musik och göra fint i köket. Sen blir det nog att rasta hunden och kanske skriva ett litet brev.
Fortsätt ställa frågor i min frågestund här: och kolla in mina auktioner på tradera här. Fast nu ska jag nog läsa lite bloggar också innan jag tar tag i dagen på riktigt!
Hoppas ni får en underbar tisdag. Jag ska försöka ha en finfin dag.
Bara för att den här bilden är så fin som jag tog för några år sedan.
Puss!

Mikaela

Asfin bild! :D

2011-06-21    15:22:22    http://lobotomi.wordpress.com
Erika

Vad kul att du vunnit en tävling =)

2011-06-21    18:27:31    http://morgondimma.blogg.se/
Becca

Så fiiiin bild Lisa!! :D

Ååå vad kul att du vann en jumpsuit! De är ju så fina tycker jag!



sv.Jaa jordgubbar är så himla gott! :D

Kram!!

2011-06-21    21:48:23    http://beccatroll.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback