Onsdag

2011-06-15 | 21:37:40 | Direktlänk | Tankar | 4 Kommentarer
Idag sov jag lite länge. Pappa postade mitt brev och ett traderapaket, så nu är det bara hålla tummarna. Åt frukost, läste tidningar och slappade ett tag. Fixade mig och åkte intill stan med mamma, vi fikade på Lundbergs, hon bjöd på fika och det tackar man ju aldrig nej till, så det blev mums fika, lundbergs har ju alltid gott fika, sen var vi på indiska för mamma hade köpt kläder där som hon inte ville ha så då fick jag byta till lite kläder, raraste mamma, hon är så bra och snäll. Fick lite linnen från H&M också, alltid bra med linnen nu i sommartider. Var och handlade mat på Coop. Sen läste jag lite mer tidningar när jag kom hem igen. Lagade mat, det blev mumsig sallad, apelsinsaft och gott bröd till. Efter det åt jag lite hallon-saltlakrits glass, mums! Sen har jag fixat med disken ganska länge och gjort fint i köket, lagt upp en ny auktion på tradera och bakat bröd, som jag hoppas blir gott. Ska stoppa in det i ugnen om en stund och sen ska jag kika på Tv4 Play på vår tv om ett program har dykt upp där. Bra dag i dag, i morgon ska jag nog hänga med Sanna, då blir det också en bra dag. Har ingen spännande klädsel idag, så ni får ingen bild på det. Lägger upp en bild på nått annat trevligt eller fint istället.
Lägger upp en gammal bild på en smaskig smoothie på UH, smoothie är det godaste som finns på sommaren typ! :)
Puss!

lovisa/polichinelle

hjälp så smaskig den såg ut!

2011-06-16    18:17:35    http://polichinelle.webblogg.se/
Emeli

Såg väldans gott ut!

2011-06-16    21:34:40    http://emeliesaandgren.blogg.se/
karin - trattoria

så läskande det ser ut!

2011-06-17    14:56:08    http://trattoria.blogg.se/
klara

ÅÅH vad god den ser ut...

2011-06-20    15:19:16    http://klarastiger.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback