När jag inte kan somna kan jag roa mig med att ta bilder på mig själv hehe.

2011-06-09 | 12:17:02 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
Fast jag läste i världens bästa bok istället, oj, snart har jag läst ut den! Härligt att få läslusten tillbaka i en riktigt bra bok också :).
Den här boken rekommenderar jag! :D Ska nog läsa ut den i det ljuvliga vädret idag och sen börja på en ny! :)

Devinia Euvel

sv; Det blir perfekt. <3

2011-06-09    12:55:20    http://devinia.se
catarina

så söt!! & roligt att ha lästlust, åh det är så skönt att kunna slappna av med en god bok.

2011-06-09    12:58:54    http://dailydoseofimagery.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback