Fredagens slappa och sköna kläder.

2011-06-10 | 20:37:02 | Direktlänk | Dagens outfit | 0 Kommentarer
Först hade jag shorts och en annan t-shirt, bytte bara för jag luktade lite svett när vi åkte och åt och middag på Alibaba, jättelängesen jag åt mat därifrån, tog en jättegod falafelrulle och sen bytte jag kläder nu när jag har duschat och gjort hårinpackning,smörjt in mig också så jag luktar mums och på sommaren går jag barfota alla varma dagar, barfota är det bästa. <3. Var för lat för att raka benen idag med haha, ska nog göra det i morgon, lite finare att gå barbent om man inte har hår på benen hehehe.  Idag har jag bara suttit ute i solen och skuggan, skrivit brev och läst i min nya Elle.  En riktig slappdag har jag haft. Nu ska jag nog fixa med disken och halv tio vet ni vad som händer, då ska tant Lisa kika på Trädgårdsfredag ;).  Nu ska jag nog tävla i lite tävlingar innan jag glömmer det och beställa en pocketbok man fick gratis i Elle. Ni kan ju komma ihåg att buda på mina grejor här också :). Ha en fortsatt underbar fredag, puss!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback