Fin assiett

2011-06-03 | 20:12:50 | Direktlänk | Fina små saker | 2 Kommentarer
Var på stan med mina föräldrar och fyndade fyra fina assietter för 20 kr som jag ska ha när jag flyttar hemifrån, men pappa var rar och betalade eftersom jag inte hade några småpengar med mig. I morgon ska vi ut på en loppisrunda på några loppisar som har öppnat för säsongen,det blir trevlarns :).

catarina

sv. INDISKA är dom från :D 129 kr st! och ja den blommiga är finast men den svarta mest praktisk (passar till allt) ;)

2011-06-03    20:38:58    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Lorena

söt!

2011-06-03    23:26:51    http://lorenasvensson.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback