Äta ännu mer glass och hänga hemma hos Sanna

2011-06-12 | 13:48:20 | Direktlänk | Blandat | 3 Kommentarer
Jag köpte mellanmål på Ica innan jag gick hem till Sanna för jag var så himla hungrig, men jag åt inte upp äpplet, men det var gottgott! :)
Sannas mysbord :).
¨
När vi hade gått till Ica Kvantum och det var så himla varmt så fick det bli en glass till, den här gången den nya twister, den var god men de dåliga med isglassar är att de är så söliga :(.
Efterätt, kaffe och choklad, drack sommarvin också och borde ha hållit mig till det.... Det vinet var helt okej, men är nog inget jag kommer köpa igen.
Tur jag hade med mig en till klänning eftersom Sanna råkade söla ned min andra klänning jag hade på mig hehe. Det dåliga med den där är att man visar så mycket bröst hehehee.
Finis!
Sanna spexar med sin mentos :P.
Sanna vid datorn. Fler bilder kommer senare. Nu ska jag hoppa in i duschen! För det var ju en bra kväll till jag blev konstig.

Sofia Schöön

Åh, fina klänningar ni båda hade!

2011-06-12    20:17:51    http://sofiazim.blogspot.com
Rebecca

Vilka fina bilder! och vilka tjusiga klänningar ni har. Du är så söt Lisa <3

2011-06-13    10:52:34    http://hallonsemla.devote.se
CJ

SVAR: Åh men tack söta du för dina fina ord!

2011-06-13    14:00:45    http://cjs.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback