Vinnaren i tävlingen. Pinsamt värre.

2011-07-18 | 13:49:24 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
Jag lottade precis ut vinnaren i min tävling. Men så klantade jag mig och tog bort tävlingsinläggen innan jag hade tagit epost adressen och jag glömde bort vad den här personen hade för webbadress på den personens blogg. Vinnaren är i alla fall Evelina! Ifall du ser det här. Skriv en kommentar med din mejladress så skickar jag ett mejl till dig! Annars ni två andra som hade tävlat. Hör av er också! Ifall Evelina inte skulle höra utav sig.
Åh. Fy. Vad jag är pinsam. Jag skyller på att jag är tankspridd och lite nere just nu.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback