Tisdagens klädsel och oj vad jag älskar den här kjolen! :)

2011-07-05 | 16:17:09 | Direktlänk | Dagens outfit | 3 Kommentarer
Älskar mitt halsband med luftballongen på, invigde mina röda skor idag också och fick skavsår såklart. Var på stan och postade 2 traderapaket, kikade på Röda Korset och Second Hand, köpte 10 vykort för 10 kr för att ha och skriva till min fina vykorts/brevvän i Tyskland och en ny penna (spännande va?) Haha. Jag tycker ni ska kolla in mina auktioner på tradera som går ut snart, och några om några dagar, säljer min balkjol, en t-shirt,filmer och cd-skivor. KOLLA IN HÄR: också kan ni väl vara med och tävla om ett tjusigt nagellack här kanske? :)
Jag får se vad som händer resten utav dagen, skriva lite brev, läsa lite kanske, promenixa Zoya, kika på Allsång på Skansen. Ingen speciell dag idag helt enkelt.

felicia

jag förstår att du älskar det. kanonfint!

2011-07-05    17:56:45    http://vykorttillminsyster.blogg.se/
Honi

Åh vad fin kjolen ser ut! Och ja man kan fynda så mycket härligt på second hand :)

2011-07-06    14:02:05    http://honi.blogg.se/
Lisa

sv; jag vet, pusshållplatsen! <3 haha. fin kjol!

2011-07-06    17:46:33    http://lully.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback