Tankar.

2011-07-15 | 12:16:28 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Alltså helt plötsligt fick jag en känsla av att den här sommaren är dålig. Ja. Den känns rätt så pissdålig. Än fast jag gjort fina saker och så i sommar. Men allting handlar ju om pengar. Eller kanske att man inte gjort sånt man vill göra. Som att ha picknickar och sånt trevligt. Varför sökte jag aldrig något sommarjobb? Det var ju ganska dåligt av mig. Trodde jag skulle få tillbaks pengar på skatten i sommar, men så kommer de inte dyka upp förrän i Augusti eller kanske ännu senare än så. Pengar ska alltid vara ett sånt jävla stort problem. Jag ska iaf söka upp kläder i garderoben och lägga upp massor på tradera. Jag får i alla fall låna pengar av mina föräldrar till Urkult och ev något mer om jag vill. Men det är ju jobbigt att låna pengar också. Men det funkar det med.
Idag är en sån där dag när allting bara känns skit. Ja. Man måste ju få ha såna dagar också. Men dagen kommer nog kanske bli bättre.
Puss.

catarina

gud vad jag känner som du. rätt igenom.

2011-07-15    13:56:01    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
marie

Det är verkligen jättejobbigt att det (nästan)alltid är pengar står i vägen för saker. Det är en av anledningarna till att jag är så himla stressad över hösten :(

2011-07-15    17:21:38    http://lillbrun.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback