Svar från frågestunden del 3. Sista delen!

2011-07-01 | 20:17:48 | Direktlänk | Frågestund | 3 Kommentarer
Vad är det mest kriminella du har gjort? Ska jag vara helt ärlig så har jag nog inte gjort något särskilt kriminellt. Typ tagit godis i affären av lösviktsgodiset när man var liten, tagit nån vindruva eller nöt inne på mataffären. Gått mot rött. Ja. jag vet inte riktigt vad jag gjort mer för kriminellt haha.

Om du skulle beskriva dig själv som ett djur med en viss färg & en viss smak (ex. en svart ekorre som smakar choklad), vad skulle du vara då?
Jättesvår fråga. Men jag skulle nog vara en färgglad katt med en massa färger, typ rödfärgad eller lite randig sådär också skulle jag smaka choklad eftersom det är så himla gott.

Värsta mardröm?
Det var när jag var 14 år och läste en bok där en tjej blev våldtagen. Så drömde jag att jag blev våldtagen. Samma år så var det en kille som gjorde saker som jag inte ville än fast jag sa nej och jag var rädd hela tiden att jag skulle bli våldtagen. Det var så himla hemskt. Men jag blev inte våldtagen i alla fall. Sen har jag drömt om min mormor som inte lever, att min mamma har dött. Att Sanna har mått dåligt igen. Jag har haft en herrans massa läskiga mardrömmar!

Favoritglass? Helt klart kulglass i någon god smak typ blåbär eller chokladmint eller mjukglass. Mums! Men chokladglass och bärglass är så gott!

Favoritlåt? Honung med Säkert är alltid bra!

Te eller Kaffe?
Svårt att säga. Men jag dricker mer te än kaffe, så jag säger väl te. Men jag tycker om båda      massor!

Läsk eller Saft? Ramlösa eller Loka är ju alltid gott, men jag är nog mer utav en saftmänniska än läsk människa. Finns så många goda saftsmaker! :)
Vilka är dina favoritbloggar? Jag gillar jättemånga bloggar, så det här blev lite svårt minsann. Jag får göra ett blogginlägg med en massa bloggar jag läser någon dag. Men Nio till fem och Elsa Billgrens bloggar är ju alltid fina och bloggar som skriver fint eller tar fina bilder.


berätta om din familj, vilka är dom och vad gör dom?
Min pappa heter Sören fyller 54 år i September och jobbar på Mekanotjänst som det nu heter där han tillverkar olika saker till olika företag och står vid en maskin och programmerar och sådana saker. Han lyssnar även på bra musik, typ Kent, Oskar Linnros och en massa annat bra och tycker om loppisar precis som jag. Min mamma älskar blommor och plantera och sådant, fyller 49 år i Oktober och jobbar med äldre. Nu blir hon snart arbetslös igen tyvärr men ska söka ett jobb som elevassistent på Hampnäs Folkhögskola. Som jag hoppas att hon får! Sanna fyller 24 i November och bor i en lägenhet inne i stan som är superfin, hon älskar skor och har ungefär hur många som helst och har en fast anställning på Willys. Elin är 26 år och bor några km utanför stan och jobbar med att köra ut mat till hemtjänsten och olika boenden, boklådor och sådant. Hon tycker om djur och att måla. Ja, det var lite om min familj det.

Vilket är ditt "sommarsoundtrack 2011"? Jag har inget sommarsoundtrack ännu, men det kommer!

Vilken ålder var din bästa i livet hittills? Jag har ingen aning faktiskt. Men första året gymnasiet var en ganska bra tid faktiskt, så 16 kanske, men jag har nog inte haft någon ålder som vart bättre än någon annan ännu. Det kanske är just nu jag har den bästa åldern i livet. Vem vet. Jag är ju åtminstone hel på insidan.

Hur kom det sig att du startade din blogg?
Jag vet inte. Jag hade vänner som började starta bloggar så jag blev väl sugen på att starta en jag med :). Fast var väl mest för en vän jag hade då, tyckte jag skulle starta en typ.
På låg- och mellanstadiet, var du en sådan tjej som alla frågade chans på eller en sådan som aldrig fick någon pojkvän? Haha. Jag var en sån som aldrig fick någon pojkvän tyvärr!

Hur gammal var du när du piercade näsan? 16 men pappa var med så jag fick göra det då :).
Då var jag en sån där cool tjej med rosa hår och rosa ögonbryn. Här har jag nyss blivit piercad! Men nu är tiden förbi och piercingen borta. Är ju inte lika cool längre! Nu är man ju gammal å vuxen hehehe.

Finns det någon skräckfilm som gör dig jättejätterädd? Jag tittar aldrig på skräckfilmer eftersom jag är så fånigt rädd för skräckfilmer, så jag kan inte säga någon.

Äter du löskokta eller hårdkokta ägg? Jag äter ägg som är mellan löskokta och hårdkokta. Men jag tycker mest om hårdkokta ägg.
Ni som inte hann ställa frågor eller så kanske, ni får ställa frågor när ni vill så svarar jag :)

catarina

sv. awesome! :D juli ska bli bästast!

2011-07-01    20:45:45    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Lisa

sv; eller hur! åh, ska du till gatufesten? dit ska jag med!

2011-07-01    21:47:54    http://lully.blogg.se/
Anna T

Åååh jag vill också ha frågestund ^^ men vet inte hur många som skulle ställa frågor xD haha syns ikväll <3

2011-07-02    11:47:58    http://annatjernstroms.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback