Sundsvalls trippen sista delen av mina bilder. Hänga på Birsta och Ikea innan hemfärd, trevlarns!

2011-07-12 | 21:12:09 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
Sanna var trött efter lite sömn på natten och några timmar inne på IKEA, så hon var ganska skrattig och knasig innan vi gick in på Birsta.
Sen skulle hon ställa sig där och jag skulle ta en dagens outfit, men så såg ju två stycken henne så hon började ju bara skratta istället... :)
Skrattig tjej! :)
Trött,utmattad,hungrig, ont i fötterna tjejen. Fyndade ett linne och ett par trosor på Monki och ett ljus på lagerhaus. Men tillsist var Sanna färdigshoppad och utmattad så vi kunde äta!
En redig tallrik. Mätt blev man som attsingen! Men efterätten var inte lika god, men ganska god. Jag var ju så mätt då. Kunde ha skippat den hehe. Men maten var god,god!
Onda fötter påväg hem och det bästa med sommaren är att gå barfota!
Borta bra men åka hem igen är ganska skönt också! Ska väl sluta uttråka er med en massa bilder nu snart också.. Hehe.

Lenita

verkar ha varit en väldans fin sundsvallstripp!

2011-07-12    22:08:52    http://prozac-vs-heroin.blogspot.com/
Mikaela

Vad fina ni är. :) Och jag ÄLSKAR Sannas klänning, den damen har bra smak haha.

2011-07-14    12:54:19    http://lobotomi.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback