Söndagens slappa klädsel.

2011-07-03 | 18:43:36 | Direktlänk | Dagens outfit | 2 Kommentarer
Idag blev det en loppis och åh, vad det huset var fint! Där skulle man vilja bo. Vid museumet, fyndade inget, men mamma fyndade en kruka i alla fall :) och sen var vi och handlade lite mat. Sen har jag mest bara slappat idag. En sån där typisk slapparsöndag är det idag.

A.

Du blev himla fin i håret! Tjusigt :)

2011-07-03    20:11:22    http://redhead-angeli.lifeyo.com
Alexandra

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-10    23:49:37    http://gravidforsakring.net


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback