Pappa och Sanna vid Höga kusten bildserie 1 i fredags.

2011-07-11 | 16:03:45 | Direktlänk | Blandat | 1 Kommentarer
Göra frukostmackor! :)
Äta banan å macka å va gla!
Sen blev dom bara skrattiga. Var väl åt nått tokigt som jag sa ;P.
Sanna hon skratta så hon höll på å gå åt hehehe.
Ja, oj vad roligt man kan ha det! De som satt en bit bort. tittade på oss för vi bara skratta å talade om knäppa saker :).

Linda

Haha, Eran pappa är så häftig! Hoppas Erik blir en sån pappa ;) (och som min pappa också, han är också häftig!)

2011-07-11    16:35:22    http://taggtroden.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback