Konsertbilder och lite andra,del 4 från Fredagen i Sundsvall på Gatufesten.

2011-07-11 | 19:24:49 | Direktlänk | Blandat | 2 Kommentarer
Vi gick fram och tittade på Orup litegrann när vi kom dit eftersom han var den första som spelade, men han hade samma kläder, tråkigt!
Ja, jag tog en massa bilder och lägger upp allt på en gång=hur många blogginlägg som helst men vad tusan! :D. Nu tar jag en liten paus i det!

Lisa

sv; tack! kul björn där

2011-07-11    22:32:10    http://lully.blogg.se/
Karin

>hihi, åh tack! mjaa, det var inte så mycket bra på lördagen tycker jag. fredagen var ju helt klart dagen man skulle vara där (om man bara skulle dit en dag). fast ja, i och för sig så är ju själva folkfesten rolig i sig också.

2011-07-11    22:32:39    http://oktoberfrosten.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback