Fota sig själv innan man ska sova, efter man försökt sova ett tag, men sen blev det trevligt telefonsamtal istället.

2011-07-05 | 01:06:43 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
Ja, eh, jag posade lite i sängen. Typ hej jag känner mig fin så jag får göra det eller något.. Men sen somnade jag iaf typ halv tre och klev upp i bra tid, typ halv elva. Ja, det är bra tid för mig haha! ;P.
Att min kropp ser helt skev ut på bilderna gör ju inget heller haha!
Tävla i min tävling om ni vill ha ett nagellack också!

Mikaela

Finis!

2011-07-05    14:23:23    http://lobotomi.wordpress.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback