Finfin film och lite tankar.

2011-07-17 | 00:47:49 | Direktlänk | Tips | 2 Kommentarer
Gosfilm! Måste köpa hela dvd boxen med hela serien när jag har mer pengar och Skärgårdsdoktorn hela serien. Såg denna på 2an ikväll. Så himla mysig. Jag vill också vara kär. Nu är jag lite deppig igen. Åh. Kan inte sluta tänka på det. Jag vågar inte ens hoppas. I morgon ska jag på utflykt med mina föräldrar. Blir nog gosigt. Ska fota massor tänkte jag. Så får ni se sen vart vi ska. Vi ska bara på en liten gosig utflykt till ett ställe som jag inte vart på jättelänge! Vi ska åka till Höga Kusten, Nordingrå och Norrfällsviken. Eller ja, vi ska väl till Norrfällsviken och Bönhamn. Får se vart det bär! En dagsutflykt blir det i alla fall. Behöver göra massa saker nu för att inte deppa ned mig totalt.
Nu ska jag fortsätta läsa bloggar innan jag ska sova.
Puss.

catarina

åh så mysigt med en dagsutflykt med familjen :)

2011-07-17    11:02:37    http://dailydoseofimagery.blogg.se/
Victoria

Sv: Ja, gör det! :D



Ha en bra dag! :)

2011-07-17    12:49:49    http://frukostera.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback