Fika med Carro på UH i måndags och med Marie igår.

2011-07-13 | 22:22:59 | Direktlänk | Fika | 0 Kommentarer
Fina tjejen med tre kulor smaskig glass och en kall kaffe drink.
Jag tog mint choklad, jordgubb och rabarber och cognac smak den här gången. Gott vare! Sen en kall kaffedrink med smak av Irish Coffee den var alldeles för söt för min smak, så en sån blir det inte igen. Vi gick ut och satt oss ute sen när det fanns plats :).
Fika med Marie, då var jag hungrig som tusan så det blev Lundbergs supergoda räkmacka, mumsmums! och morotskaka som jag typ alltid tar. Det var också trevligt som vanligt! :D Jag måste säga att det är mer värt att lägga pengar på att gå och fika än att festa. För det är ju mycket godare att fika än att dricka alkohol+att man får ingen baksmälla!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback